Tuesday 29 May 2012

Radio ..

Assalammualaikum

haha hmm radio??
hobi akulah tu dengo radio mase masak :)
tak delah aku bosan n sunyi sangat
so
dalam radio td aku dgr dah masuk 8 Rejab :)
Alhamdulillah dapat hidup lg rupenya aku sampai bulan Rejab ni
bulan Rejab ni adalah Syahrullah=Bulan Allah
so buatlah amal..dan berdoalah dapat menjalani bulan-bulan yg seterusnya...
iaitu Sya'ban dan Ramadhan :)

tapi bukan maknenya bulan-bulan nie je kena buat amal ye cik kak n abang oiii!
paham-paham lah ye..
sebab aku rase yg bace ni insyaALLAH majoriti orng dewase :) hehe

p/s : mungkin korang tertanye-tanya kan kenape aku tak pernah ade
gambo aku atau orng lain dalam ni hehe
sebabnye... sebab.. aku tak cun! haha
cheh bukan tu lah sebabnya..
sebabnya aku takut kalau aku dah mati masih ade tersisa dose aku diatas
gambo-gambo yg orng tgk aku upload sama ade muke aku ataupun bukan :)
tu je sebabnye.... kuno lah kau nie! huhu terserah kamu mau bilang apa..soalnya ini blog gue bukannya lu :p (slang Indon ya baru smart! ;p)
haha...lagi satu, sebenornye aku riso jgk ade yg tersalah tafsir ape yg aku tulih
harapnye tak lah ye ambiklah ke arah yg membina dan positif k! :) susah aku nak jawab kat akhirat nanti...



aku nie banyak pikir :)
tapi  kan ALLAH had given a brain for each of us
so memang kena berfikir lah kan??
hehe
untuk bezakan hitam ngan putih,maybe? :D





No comments:

Post a Comment