Tuesday 29 May 2012

Meet My Tiger :D


Assalammualaikum

haha entri ni khas tuk kucing aku :)
name dia Tiger :) hehe dia stylo,lebih stylo dari aku
yg dipanggil tok die nie hehe :P (tok tu gelaran aku,ayah ngan adek haha)
pandai posing TOP TEN pose!
ni ler die .. :D

ni mase malam :)
die nak tido aku kaco haha
aku jahat sikit;p
die nie lepak atas tilam lama yg ade kat ruang depan haha
nak tido macam tok2 die aka atas katil
hampeh :p

mate kuyu pulak dah!


maasih kuyu? tido terganggu lah katekan :D

finally mata 360 darjah open!

die tanya aku.. Tok ni nak ape??

stress sbb aku tak jawab soalan die
(cik cameramen :p)



ni pulak port die waktu ptng :)
suke melepak kat pintu panjang
tgk keadaan sekeliling lah konon
nanti tidur le die tu :p

huh! kamera lah :D

nyorok2 paparazi ;p

alamak muke aku terdedah,abislah..

sembunyi..sembunyi 

akhirnya...baru nak tunjuk muke dgn ikhlas hehe
pandai kan die posing??
die memang suke kamera sbnrnye :p
buat gimik le td tu!

huhu stuntmen filem nie :p

gayut sana gayut sini
ish,ish,ish

adoiii patah tengkuk aku!

fuhh legaa (sbb tengkuk die tak patah :p)



letihnye jd model :(

aku rase kalau silap tgk
mesti ingat die ni rimau ;D

macam model kan??
aku dah kate!

ni le aktiviti die yg sebenar bila lepak kat port nie :p

tetibe tawaduk ....
ade makna nie

haha nampak maknanya?? :D

huhhu..kan dah kate??
akhirnya pak guard kite terlolap ;p
hihi tak lah ni gambo die sebelum menyedari kehadiran kamera :D
tidooooooo...


 p/s : nak kenal die dgn lebih dkt??
meh le umah :D

ha lagi satu sahabat Nabi kita pun ade yg suke kucing :)
search lah ye kengkawan :)
hiihii supaya kita rase lebih dekat dgn Islam insyaALLAH ...



No comments:

Post a Comment