Thursday 24 May 2012

MImPI?? alamak abis aku!

Assalammualaikum

ok aku tau korang mesti dapat bayangan melalui tajuk aku tu kan?
mimpi? yes memang aku mimpi...
pagi td lah kirenya sebab aku terjaga dr mimpi jam5.49 pagi
so kire pagi lah tu kan??

nak tau aku mimpi ape?
aku mimpi aku kawen.. WHAT??
ye lah selalunya kalau mimpi kawen korang mesti hepi kan? tapi aku tak!
nak tau kenapa?
sebab dalam mimpi tu suami aku tu tak suke aku pun :(


Alamak sodihnyo...
dalam mimpi tu dia tak balik umah n kalau salam dgn sanak sedare aku
dia nampak aku tapi tak hulur tgn pun, tak senyum pun padehal aku isteri dia
huhu
parah2... :(

dan lagi.. dia tak sembang ngan aku pun! dia buat don't know je
dia ingat aku tunggul besi agaknye..
so aku pun tanya dekat kawan perempuan dia.. dia tu memang pendiam ke?
kawan die cakap "mane ade dia tu sosial lah! "
so aku jawab "aku pun sosial gak,facebook tu " hmm sebenarnya aku pun pelik
dah tak suke, buat ape kawen ngan aku :(

aku punyelah sedih :'(  pastu sebab takut benda tu real
aku bangun lah... Fuuuhhh! lega! mimpi rupenya :)
kalau real aku tak tau lah cam mane aku nanti :p
aku cite kat adek aku pastu dia kata "naseb baik mimpi tiha kalau tak nanges ko !"
huhu baru semalam aku tulis kat entri sebelumnya "aku minta Allah kirimkan seseorang yang faham hati aku"
pastu aku mimpi mcm ni
dasyat-dasyat....

perasaan aku? membuatkan rase tak nak kawen aku.. mula kembali menyapa
adoii!biolah.. ALLAH Maha Tahu kan? ntah2 aku mati dulu so tak sempat pun kawen kan?
betul gak! Mati tu datang nya mengejut tanpa khabar,jd its alright beb!
baik pikir tentang nak tambah amal ke ape ke?? sebab kawen tu belum tentu ade dalam sejarah hidup aku
tapi mati tu .......... korang pun tau kan?? hehe :D


p/s : aku dengo lagu retro "siti fairuz : bila ku rindu ku sebut namamu " hehe untuk pgtahuan korang aku ni retro sikit :P


mati syahid? ape mende lak ni L.O.B?
mati syahid tu mati dalam memperjuangkan agama ALLAH yakni Islam :)
dijamin syurga oleh ALLAH :)
banyak lagi ciri2 mati syahid ni so korang buatlah  research ye!
bacelah mana tau dgn membace tu dapat tambah amal untuk bantu kita masuk syurga :)
who knows??
only HE knows :)


No comments:

Post a Comment