Sunday 27 May 2012

Akhirnya :D


Assalammualaikum

hehe finally aku dapat makan gulai masam masakan ayah :)
huhu kangen banget :p lagipun lagi 13 hari aku nak daftar sem 3
so hihi tak le kempunan :)
aku makan nasik depan tv adek aku pulak depan notebook die ;p
gile kan? memang gile biaselah orang bujang 100 % dalam rumah ni

sambil tgk cite Isabella kat tv 3 ni
lagu dia best jugak :D  tajuk Isabella same gak macam cite
huhu aku rase macam takut pulak aku jd dlm cite tu
sebab klimaks nye mak ayah dia tak suka sebab tak setaraf
hmm dunia memang cam nie biaselah tu

lagi satu owh kdng 2 aku lupa yg kami belum ade rumah sendiri rupanya :)
kami duduk pun rumah pusaka arwah opah..
n then abang ayah nak pulak rumah tu..hmm walaupun dia dah ado rumah sendiri
susah jugak kan?? tapi Alhamdulillah tahun nie ayah dan beberapa orang di kawasan aku dapat
bantuan untuk ada tanah sendiri untk bina rumah :) ayah dapat kawasan yg strategik hehe
insyaALLAH kalau taun depan ayah dapat duit sikit (kwsp) insyaALLAH ayah akan buat rumah
Alhamdulillah moge tercapai hasrat ayah begitu juga aku ngan adek :)

p/s : Allah Maha Adil so don't worry :)
DIA sentiase ade moge aku takkan terlupa (dan harap korang juge :)
tapi kena ingat banyak lagi orang yg lebih susah dr kita :

anak yatim
orang miskin 
negara yg dijajah
negara yg dilanda kemiskinan
palestin 
dan macam-macam lagi
so sentiasalah ingat untuk bersyukur,right??
aku tau korang tgh angguk2 hehe terima kasih ;p

alone?? jangan bodohkan diri kita
sebab kita tahu ALLAH sentiasa bersama :)
cuma kita selalu lupa
harap kita sesama berubah ke arah yg lebih baik ok! :D

No comments:

Post a Comment