Tuesday 22 May 2012

hai!

Assalammualaikum


huh! akhirnya dapat jugak aku buat blog baru...
aku ada blog lain sebelum ni,tapi aku delete sebab blog tu aku buat main2 je
tapi insyaALLLAH kali ni aku tak padam dah

aku memang minat menulis ni sebenarnya dari dulu lagi
tulis sajaklah,pantunlah, sampai bila kawan2 punya keje untuk buat pantun pun aku sanggup tolong
even aku sebenarnya ada keje sekolah yg aku sendiri tak siap :P

betul lah kan kalau kita minat satu benda tu kita akan buat walaupun ada macam2 halangan kan??
macam kalau ada sorang mamat ni minat kat awek ni..mesti dia buat macam2 cara nak tackle awek tu kan?
cam 2 lah jugak analogi sinonim nya :) tapi ingat ye mamat-mamut sekalian! kalau nak tackle Hawa 2 jangan melanggar hukum yang Allah dah tetapkan ok!


apa lagi pasal aku nih?
hmm aku budak u! owh lupa umur dah 19 taun .. lahir 2 April 1993. sape lahir sama tarikh ngan aku??
angkat tangan give me five kat screen lap top korang! coz aku tgh sibuk menaip tak de mase nak main 'sep sep sep tom tom tom' :p


sebenarnya banyak benda aku nak merepek kat sini tapi biarlah slow2 kan slow n steady barulah cooooolll sikit an!sebab nya istiqamah 2 kan penting :)

                                                                           
 p/s :istiqamah 2 maksud nya berterusan melakukan sesuatu benda baik secara berterusan :)
        aku tau lah  
       korang tau maksudnye tapi ni blog aku ape? sukati aku nak tulih kan? :) haha chow dulu ye!

aik?? istiqamah 2 formula berjaya??
hoohoo biar betik?
hmm betul lah 2 tapi istiqamah untuk benda baik la
blajo ke ape ke?
kalo ko istiqamah pegi clubbing hmm 'berat nanang la' bak kata ustaz Azhar yang aku sayangi
haha :)











2 comments: