Wednesday 23 May 2012

My special hiding :P

Assalammualaikum

haha pagi2 dah update benda nie ;p
sebab kan aku pernah kata dalam entri first if you do something you love
tak kisah lah bila dimana n ape pun halangan nya ko pasti cuba buat :D

okayh hari nie tajuk besar dia  "My special hiding"
kui kui kui.. ko tak de tajuk lain ke bhai??
relaks ler brader ni cite aku bukan cite ko kan??kan?? aku dah angkat kening The Rock nie!
huhu,haha lawak je ;p

okey special hiding aku bukan nya kotak ke,selimut ke,pokok ke?
ape2 je lah..
nak tau apa dia???
it is my smile :) senyuman aku! yes it is special hiding from another people of
sejarah hitam dan pahit dalam hidup aku :)

sebenarnya aku tak expose siape diri aku yg sebenar kat orng lain
is that I'm a hipokrit??
huh! sukati lah korang nak kata ape ;p
seriously aku tak kesah se sen pun.

aku selalu senyum n senyum tak kire aku bertentang mata ngan sape pun :D
haha walau tak kenal dan lelaki atau perempuan :)
kadang2 tak dpt reflect pun senyuman aku ;p ko ingat senang2 orng tak kenal nak senyum ngan kita?
haha lantaklah dia tak nak terima sedekah aku agaknya :)
senyum kan sedekah!

okey kesan yg aku dapat dr orang2 sekeliling aku is:

1) depa susah nak predict aku marah ke ape ke (ni aku tak kisah sangat)
2)depa ingat aku langsung tak de masalah (yg ni aku sangat berkesah-kesah)
takpelah susah nak cari orng yg betul2 faham kita kan?
sebabnya kita pun tak mampu nak faham orang lain secara totally, right?
so take it as a credit of life :)

p/s :so oleh kerana sebab2 yg demikian aku telah mengisytiharkan pepagi nie bahawa my smile is my special hiding from the outsiders :D haha pelik..pelik..lantaklah aku tak kesah!


okey ni daun yg nampak macam mulut orang ;p
so tak de kaitan ngan mulut L.O.B k!
kuasa Allah kan?
Subhanallah!

No comments:

Post a Comment