Wednesday 30 May 2012

Pakaian Rasmi??

Assalammualaikum

hehe.. kalau nak pegi sekolah kite ade pakaian rasmi kan??
which means baju sekolah :p

aku pun ade...dan dirumah bujang senang kami ni 
kami (which means aku+adek) ade pakaian rasmi kat rumah
hehe iaitu baju kurung :D
caye tak?

baju kurung setiap hari haha :)
tapi tu lah kami..bdk kampung lah katekan :p
pegi jalan pun pakai baju kurung :) jarang pakai bj lain
GADIS MELAYU TERAKHIR LAH KONON :p

tapi perangai tak lah seayu mana ;p hehe
mungkin sebab kami membesar kat kampung kut yg membuatkan persekitaran
kami lain :D so membentuk kami yg memakai baju kurung di rumah,
tapi sekali-sekala tu aku pakai jugak seluar track ngan T-shirt :P
adek aku pakai  baju kurung je dia tak suke pakai seluar nih!

hoho tu le citernye :)
pelik mungkin tapi benar ! hehe tak caye??
tak caye sudah :p



nilah baju kurung ;p
kot2 ade yg tak kenal!
tapi aku rase perempuan okey je kalau
pakai bj kurung kat rumah hari-hari
daripada
 lelaki pakai bj melayu dgn set sampin sekali kat rumah haha ;p
 aku tak boleh bayangkan :p
mungkin aku boleh pengsan tengok :D

macam katun kecik ni :p
nak tau satu confession tak??
hmm Hawa suke tgk lelaki pakai bj Melayu :D
including ME!
sebab saye pun Hawa jugak :p
tapi the most important things is ...
pakailah pakaian yg menutup aurat ye Adam dan Hawa sekalian :D
sebab we want to get redha ALLAH not manusia :)





No comments:

Post a Comment