Monday 28 May 2012

Manager??

Assalammualaikum

haha akhirnya secara rasminya aku dah bank in duit kat manager baju yg aku cite tu :p
kesian jgk kat dia :) so tak baik susahkan orang kan??
even aku ni jahat tapi...sekali-sekala baik ape salahnye?? haha
jgn tiru mcm aku k!
haha

aku pegi naik kete lepas bank in aku tepon lah manager tu :)
untuk inform kat die yg aku dah bayo

dialog aku?
hehe ni lah dia

tut..tut..tut... lambat betul die ni angkat tido ke ape?
finally he's on the fon

Aku: Assalammualaikum ni ridzuan ke? (suare kerek)
Manager:Waalaikummussalam (suare layu cheh! baru bgn ke ape?)
Aku: Weh ni aku Tiha (terpakse introduce myself,sbb even satu kelas aku pernah ckp ngan dia sekali je :p
walaupun dah nak masuk sem 3 ;p )
Manager: Owh..
Aku: Aku dah bank in duit tu ,kesian lak tengok ko (gelak kerek lagi )
Manager:Owh terima kasih (sambil gelak-gelak.. aku wat lawak ke?)
pastu dia tanya ko panggil aku manager?? gelak berterusan
Aku :(malas nak merapu) oklah assalammualaikum (gelak sikit)
Manager:ok2 waalaikummussalam

Fuhhh lega aku!


p/s : nasib baik tak borak panjang lagi..kalau tak aku mesti lagi merapu
so untuk mengelak aku merapu-meraban tu.. baik aku amik langkah berjage-jage aka stop! haha
I'm the starter so I must be the stopper :D huhu ade kena mengene ke?? haish sukati aku lah!

ni lah duit :p
haha sape tak kenal?  gila?
huhu tapi ingat sebanyak mane pun ko genggam
bila mati tak de guna pun
so



genggam lah ini serta ayat-ayatNYA yang suci
serta Al-sunnah Nabi :)
pasti ko tak kan rugi (^^)




No comments:

Post a Comment