Sunday 27 May 2012

Pelik jgk aku :D

Assalammualaikum

hehe ni kire perkenalan fasa dua
hari ni rase macam nak cite lagi sikit-sikit pasai aku :P

owh aku tak makan kueh teow ( tak pernah makan dr kecik sampai beso umur 19 melainkan kalau aku termakan tanpa kesedaran akibat dr mereka masak campur2 ngan mee goreng :p )
aku tak makan sausage (pernah makan sekali je n then aku buang sebab aku kata tak sedap dan until now
tu je lah kali pertama dan terakhir aku makan :D sebab aku memang tak boleh telan dah :)

lagi??

huhu aku tak pernah telan piza :p
ape flavour pun tak pernah haha
tak caye ?? percayelah bak kata Siti Nurhaliza ;p
dan seperti biase aku tak pandai nak makan piza hehe
melainkan roti piza yg dijual harage seringgit lebih kat koperasi sekolah aku dulu :P

tapi aku suka makan benda yg senang
aku lebih suka makan telur goreng ke ikan goreng ke
dengan nasik n kicap :) daripada makan masakan yg berkuah santan ke ape ke :D
kicap tu feveret aku :)

sampai buah-buahan aku akan makan ngan kicap haha
apple ke,mangge ke haha
naseb baik durian aku tak buat cam tu  :D hahahahahaaahhhh

ntah bila2 aku cite lagi :p chow dulu k!

p/s : hari ni aku mintak tolong mak bawak aku pegi bank
nak keluar duit untuk bayo jacket yg aku cite tu haha :D

nilah dia Cikk Kicap :)
haha Kicap Tamin number One!
huhu,gile ke ko ni??
hah blog aku so...
pi main jauh2 sana!

No comments:

Post a Comment