Wednesday 6 March 2013

wat I'm doing?


Aku tulis entri panjang tadi
bila nak save aku tekan button DON'T SAVE
haha okey maknanya
Allah tak izin aku nak merepek bebanyak kat sini :)

So hari ni aku akan share apa yg aku selalu buat sejak akhir2 ni

Pagi
Solat
Baca Mathurat
then kalau sempat solat Dhuha

Tghr
Makan
Tido

(rutin biase)

Petang
Buat keje
kadang terkandas jugak means tertido
then tgk movie apa2 yg ada dalam
cik Pendrive dan Si Lenovo

Malam
Dgr Surah Al-Mulk (kadang sekali - 3 kali)
then dengar lagu:
antara lagu yg aku dengar sekarang ni
A Thousand years by Cristina Perri
Talking to the Moon by Bruno Mars
Years From Now -Aizat (feveret sejak form 5,sbb I think its near to my heart mungkin :)
Dealova by Dewa 19
Here Without You by 3 Doors Down 

banyak jugak lagu yg aku ulang2 dengar rupanya huhu
macam orng putus cinta je lagu2 yg aku dgr
padahal bercinta pun tak pernah!
in addition: suka tgk video mamat Lutfi :P *peace!*

p/s : aku dgr lagu banyak pulak dari dengo Surah.. (kena ubah nih hehe)
Astaghfirullah..moga tak terleka dan terlena dgn dunia :)

sori for the gemok images!
I love ujang dari kecik sampai beso cuma
sekarang dah tak beli sbb
duit pt tak de dikhaskan untuk membeli ujang
dan aku lebih rela makan nasik dr beli ujang buat masa ni :D




No comments:

Post a Comment