Monday 4 March 2013

Discuss and gosip?

Salam
Hi!

Aktiviti: baru lepas basuh kain
           separuh basuh mesin
          dan separuh lagi basuh guna 2 utas tangan yg ada


and then of course proses menyidai kain
hmm,sebenarnya lately ni penat sikit
dan aku menaip pun dalam keadaan penat

ape ye nak cakap?
hmm dalam hidup ni banyak reason yg buat aku rasa
perempuan ni banyak risiko buat dosa
hehe sbb aku pun perempuan

tadi masa makan sembang dgn kawan aku haifa
pastu aku ckp kat dia perempuan ni suka gosip kan?
bahaya hehe


p/s: sebenarnya aku teringat yang haifa pernah kabo kat aku
ada sorang ustaz ni cakap perempuan kalau dah kawen jgn suka dok menyembang
bergosip,nanti takut tercerita keburukan suami pada orang lain
sbb perkara tersebut adalah tidak baik :) mengumpat orng yg kita tak kenal pun dosa apatah lagi suami kita kan? eh suami kita? ape2 je lah :P

so girls STOP gosipping liar wherever you are ok?

mungkin lebih kurang beginilah sesi gosipping tersebut berlaku :P
dan ternyata bukan sesi diskusi buat cucur udang mahupun megi
har har har




No comments:

Post a Comment