Friday 8 March 2013

kisah lesen-Part One

Salam
Hi!

haha tajuk dah bgtau isi tu sebenarnya :P
huh!-penat giler hari ni ...hohoho
tadi aku pegi bengkel lesen memandu
so..
pepaham jelah kan,dia punya penat Fuhhhhhhhhhhhhh

bgn pagi gosok mata,
bukak loker cari baju ikut citarasa
konon bergaya
hampeh apepun tak de

kul 7 lebih dah terpacak depan hostel
bajet awal
sempat tgk kengkawan menyeret beg balik kampung nak balik
well well hari ni hari pulang ke kampung
minggu study week lah katekan
balik kampung study? hehe mendalam maksudnya

tunggu sambil makan biskut ngan si mineral water
tetibe krek krek
aiyooo perut pulak merengek *sakit perut*
terpaksa tmpng toilet rumah bawah aiyoo
sbb rumah aku tingkat 3
hish memacam!
sblm tu sempat mesej Cik siva cikgu memandu aku
*Hi!Please call me back* har har har tak de kedit punye pasal :P


and then..
dalam toilet tu lah cik siva ni nak call
terpaksa padam air takut kantoi dlm toilet haish!
then angkat call
Aku : Hello.
Siva : Hello I dah sampai dpn hostel u.
Aku : Lima minit boleh? *mintak kesian*
Siva : Tak boleh lah dah lambat.
Aku: owh ok!

tension tension..
then keluar toilet,dan tak sempat ucap terima kasih pada tuan rumah
ambik stokin dan beg terus lari ke kereta cik Siva.

dalam kereta

Aku :sori lambat cik :)
Siva:Lambat bgn ke?
Aku: Eh tak hari ni kengkawan balik kampung so ada hal sikit hoohho (gelak rahsia)
Siva : Owh...

of course aku tak bagi tau yang aku terkandas dlm toilet,malu!


p/s : Dasat jgk lah kesian perut gua!  kes yg lebih kurang sama berlaku pada Rabu lepas
apalah nasib...... nasib baik :) papepun cool k? Alhamdulillah :) part two- nanti aku sambung malam nanti k?

nampak tak muka sakit perut aku tu?
haish..



No comments:

Post a Comment