Sunday 1 July 2012

Kurma?

Assalammualaikum

haha dah nak dekat bulan puasa kan(Ramadhan)
so aku tgh makan kurma ni,ada kawan aku bg sebab mak die aritu br balik dr umrah :)

aku kurma ni aku buat macam makan asam je
hehe
which means aku suke makan kurma :)
ingat lagi masa form 3 kawan aku bg sekotak kurma yusoof taiyoob tu
aku hentam sorang je haha :) 98 percento aku telan sesorang :)

cakap pasai kurma mase sem 1 group coklat aku ade wat jualan kurma
hehe
memang kurang laku sket..yelah bebudak sekarang makan western sangat :P

so hari ni nak tau menu tgh hari aku ni?
aku br je lepas telan megi! haha tom yam lagi :D

teruk tol makan megi ko nie tiha? sampai bila?
hmm ontah den pun tak tahu :)

pepagi td aku layan lagu hindustan ish3
tolonglah tkar hobi dan minat ko :P
haha ni pun masih dengo lg lagu nustan nye !

hmm selepas  lap top aku diformat hari tu..
gambo snap pertama dalam lap top aku
aku dah upload kan??
lagu pertama aku download is Surah Al-Fatihah(itulah satu-satunya,serius aku tak tipu)
lagu hindustan pertama,dan nilah satu-satunya : tajuk daastan..yg aku tgh dengo sekarng(aku suka lagu ni sbb die bercerita)
sebabnya aku pernah tgk cite dia 2 kali dah kot :)
hmm tu je lah yg ade dalam lap top fresh from oven ni :) kecuali sample music dlm ni haha.

ape lg ye?
hmm last but not least dalam setiap ape yg kita lakukan please jgn terleka sampai lupa pd Allah,
dan terlepas waktu solat ok!

p/s : oleh kerana lap top diformat aku hilang semua kenangan aku dlm ni :( ape boleh buat..
tp Allah tau ni yg terbaik untuk aku..
yg hilang termasuklah diari elektronik aku untuk si dia :'(   ( cik bakal suami :)
takpelah kawan2 aku kata buat baru..tp aku fikir mungkin aku patut stop sbb aku tak nak terleka :)
just that :)

tgk lah bila2 aku rasa aku patut tulis,Iwill :)


mungkin aku patut ade diari hard copy agaknye :p
tapi macam bahaye je kang sepah2
orang lain yg bace :D

No comments:

Post a Comment