Wednesday 4 July 2012

Aku suka dia ni :)

Assalammualaikum


uuuu tajuk nampak dasat ni :D
hehe now I will introduce seorang hamba Allah yg aku suka


aku suka muka
watak
cara
senyum
hehe over betul :P
ce teka sape??
hihi




ni lah dia :) MAS AZAM :D


 Kholidi Asadil Alam :)
Subhanallah aku kagum dgn ciptaan Allah
penuh keindahan dgn menyimpan erti tersendiri
Subhanallah itu sahajalah yg hamba hina ini
mampu
malafazkan ya ALLAH :'(

kenapa aku boleh suka pulak ni kan??
kenapa dgn wataknya?
kerana disitu ku lihat sebuah kerendahan..
kenapa dgn wjahnya?
kerana di situ ku rasa ada cahaya iman ..
kenapa dgn senyumnya ?
kerana melihatnya ku diselimuti ketenangan..
tapi ini bukan bermaksud aku mengharap dia untuk berdamping dgnku
cuma aku terlalu rindu pada Rasullullah dan ku harap ada yg mencontohinya :')
dan kerana itu aku mencari umat dikalangan baginda :)










No comments:

Post a Comment