Sunday 1 July 2012

Okeh RESDUNG?

Assalammualaikum

hmm aku rase kehadiran jerawat pelik kat muka aku ni mungkin sbb resdung kot
hehe tu lah aku mana ade pantang2 makan nih :P

dulu belacan tu dah jd macam ulam je buat aku haha
sekarang ? tak lagi haha 
tulah dalam hidup ni kita kena bersederhana dalam setiap apa yg kita lakukan
tu yg terbaik :)

Alhamdulillah lah kawan aku yg cun tu rajin tolong bawak aku naek moto cun dia :D
(untuk beli ubat kat Mydin)
baik betoii! hehe aku doakan dia dpt kebahagian didunia dan akhirat :)
nak balas duit aku pun pokai, so aku just balas dgn doa dan kasih aku :)
harap Allah makbulkan ..

so aku mintak tolong farhana untuk buatkan asap resdung tu..
tp dia tak berani so aku kate takpolah ..
hehe tak kan nak paksa pulak
kang terbako muka aku hehe

kenape tetibe aku rajen plak nak merawat muka aku ni?
sebabnye muka aku dah start gatal2
kalau aku yg gatal tu mungkin tak do ubat :P 
tp muka nie insyaALLAH ada ubat :D
dan mungkin resdung ni punca nya aku sakit kepala kebelakangan ni..
resdung tu dah kitikal kot :P
pepandai jd doktor sendiri :D

takpolah so aku tepon housemate aku yg dl..
dayana..(sebab dia ada pengalaman gn asp resdung ni..
 tepon2 dia ada kat umah rupenye :P
ade emergency..
huhu takpelah aku tggu dia ade mase free je lah :)
Allah uji aku ni so cubalah bersabo :)
jadilah orang beriman tiha oiii! "sabou kan separuh drpd iman (^^)
(okeh aku garu muka lg :p)

p/s :perut kenyang :D senyum riang! haha

menu aku td :)
korang nak?
bolilah sendiri haha :P




2 comments: