Friday 6 July 2012

Kasut sratus lebih? Wahh dasat :P

Assalammualaikum

haha ha dan ha
kasut seratus lebih?
owh memang bukan aku le tu :p
its my fren that buying it!

gile lah kasut beli memahal
mcm tak tertulis dalam takdir aku beli memahal cam 2 haha :)
baik ayah guna beli beras :)

tapi takpelah
sekurang-kurangnye aku nampak jugak cr orng kekaye berbelanje :D
tapi seriously kawan aku ni
dia tak sombong n baik hati
cuma tu lah barang2 die mahal2 kot :) (agak nyelah aku teka je :P)

mase jengjalan tu aku sempat sembang ngan die
pasai ape?? hehe topik die nak kawen bila :D
haha.
then die cakap ayah die mintak RM20 000 untuk hantaran :)
wah mau gastrik aku dengonye :P
mungkin tu nilai seringgit dua kot bg mereka..
tapi bg aku..hmm entahlah ..

owh ye name jenma kasut dia COROLINE kot :D
jp aku search gambo


p/s : tak kisah lah mcm mana kita urus wang dn duit kita
tapi jgn membazir dan bersedekahlah :)
insyaALLAH.


ala ala cam ni
tapi flat :)
ni kasut die
korang nak tgk kasut aku??
jap aku search :)



ni lah die my shoes haha
aku curik abang aku punye :)
tapi dah season in the sun dah kasutnya :)
haha
whatever !




No comments:

Post a Comment