Sunday 2 June 2013

NIGHTMARE..


Assalammualaikum Hi!

Actually this things happen in 5.30 a.m this morning
huwaaaa aku rase cam nak nanges hentak hentak kaki je sebab takut sangat...

hmm untuk pengetahuan semua,
oleh kerana tempat LI aku telah tutup maka aku dan mira terpaksa come back ke UTeM
and the aku menumpang rumah mira sbb bilik dia ada katil kosong,and mira pulak kat rumah depan
so takpe lah..
tapi rupa-rupanya anish dah janji dulu ngan mira nak tumpang bilik dia,so
aku volenteer tido luar alone haha aku tak kesah pun..

nak dijadikan cite anish ada seekor haiwan peliharaan yg comel.
name dia winnie,dia ni sugar glider hehe
aku pun suka tgk dia,sbb dia ni antara haiwan dalam wishlist aku :)

dah 2 3 hari dia duk dalam sangkar dia,dan aku tido atas tilam kepin aku kat luar..
but tetibe pagi ni di  dalam kegelapan pagi 5.30 a.m. 
tetibe aku rase ada benda cengkam lengan aku
huwaaaaaaa terkejut aku terus berdiri cari suis lampu..
haaaa memang aku nak nages je time tu,dalam fikiran aku lipan ke ape ke
time tulis ni pun aku tgh scary lagi...hmm
and then bila lampu dah bukak keadaan pun dah terang 
aku tgk bwh selimut aku ada something gerak2
eh ape menda pulak tu? dalam hati aku..
pastu aku teringat anish pernah cakap
"winnie ni pandai bukak sangkar dia tau!"
mase tu aku gelak2 je,sbb aku tak caye

and then bila aku jengah sangkar dia
ceh budak ni dah takde,maknanya makhluk bergerak dlm selimut aku tu
cik winnie lah...haaaaaaa nak nanges
aku memang terkejut gile hhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa nanges lagi
huk huk huk batuk dah sbb banyak nanges
aku memang takut benda yg aku tak nampak ni..
hmmm
pastu aku selak selimut tu pelan2 n ambik dia
dia punyalah cergas pepagi buta ni 
manjat sana manjat sini..
aku pun bg dia makanan dia seketul
sbb aku rasa dia pun tgh shock macam aku jugak..
huhuhu dia pun macam menggigil lagi masa tu macam mana menggigil nya hati aku
aku takut, dia pun takut..

last2 aku letak sangkar dia kat depan mata dia
n the dia slowly masuk sendiri..
pastu aku himpit pintu sangkar dia ngan beg balik kampong anish
hehe aku takut dia manjat muka aku pulak nanti

n then aku tido balik
dan tejaga sbb aku mimpi cik winnie
haaaaaaaa nanges aku
conclusionnya,aku takut sampai termimpi2
cuma dalam mimpi aku cik winnie dah berubah jadi gemuk!
huhuhu :"(
nightmare betul aku rase!

p/s : aku rasa aku akan cancel kaum kerabat winnie dr wishlist aku
sbb aku takut hahahaha :D

ni lah winnie
cuma ni versi duk dalam poket
hmm 
nak continue nanges 
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :"(
tak pasal2 aku takut ngan dia pulak
ish!


No comments:

Post a Comment