Sunday 2 June 2013

Aigoo ~.~

Assalmmualaikumm

haha actually aku memng tgh malas nak mengupdate blog time ni
yelah aku tgh bz menaip organize report,logbook and presentation aku
sbb esok nak present (yelah budak intership lah katekan :P )
but..
fokus aku terganggu!
oleh kerana ada sorang mamat yg dr tadi asik gelak sesorang dalam pusat komputer ni
so aku sgtlah penin
jadi..
aku pun nak lepas geram dgn mengupdate blog ni
kang tak pasal2 mamt ni makan penampor aku pepagi ni..
wacchhaaaaaaaaaaaa!

okey mungkin like this penampor aku tu
haha aku pun tgh senyum masa taip ni + pening tgk gambo nih
haha

So last night,it was like a nightmare
such a creepy lonely night for me
u want to know why?
maybe I will write in the next entry
so tata!

p/s :mamat yg gelak2 td,tetibe pandang2 belakang
ha tau pun ada manusia lain dalam dunia ni :P
malu lah 2 har har har


No comments:

Post a Comment