Thursday 13 June 2013

Acci dent ??

Assalammualaikum
Hi!

hmm good news : aku dapat kerja kat mart kat pekan aku
Gaji :RM600+elaun RM50
Bhgn:Tempat pakaian
Start keje isnin depan :)

bila ada good news pasti ada bad news

so the bad news is : nak keluar pasar je,aku langgar lori
2 kali plak tu adoihhhh
payah kan?

ngeh2,habis semua orng kat pasar tu point 100 percent attention kat aku
gara2 bunyi kuat aku langgor cik lori ni

akibatnya : aku okey tak cedera
moto aku pecah tepi
n ayah aku nasihat aku ulang2 sbb ini perkara besar kan?
melibatkan nyawa hmmm

so aku pun duk dalam bilik,aku diam je
menyesal lah sbb aku rasa hish kenapa lah aku ni
tak expert bawak moto..
hmm

p/s : bg aku when we have white,we also get the black
even we don't want to. because its fair fair situation :)
ape2pun, Alhamdulillah Allah masih pinjamkan aku nyawa.



bhgn ni lah yg aku langgar td..
hmm aku tak marah pun ayah bebel aku td
yelah salah aku jgk :)
ish ish,aku tau ayah marah sbb sayang :)
k tata!


1 comment:

  1. weiiii ko ni!!
    hati-hati! nak gi kerja hati2!
    alhamdulilah hang dah dapt kerja =)
    sekali lagi hati2!! kuatkan semangat!
    go go go! =D

    ReplyDelete