Wednesday 13 June 2012

pak Guard??

Assalammualaikum

okeh pak guard?
yaya macam yang aku janji untuk entri sebelum nih :p

pengalaman ngeri aku kat MRSM dulu :p
hmm hari tu kira hujung minggulah..so lepas solat subuh kat surau aku terus menghala ke kelas..
the reasons why is bukan nak tgk buku ke nak mentelaah ke :D

tapi untuk lihat matahari pagi yang sangat cantik
SUBHANALLAH kuasa ALLAH kan??
as always as a loner I go with myself :P

so mase melepak sesorang tgk matahari pagi tetibe pak guard lalu..
tu aku tak kisah sangat..
tetibe dia patah balik n singgah kat port aku tu..
kirenye dia kat bawah n aku kat atas..(tingkat satu) tapi tak lah jauh sangat so dia sembang ngan aku

aku mula2 senyum je lah as always..
dia tanya aku dah makan ke belum lah ape lah..
aik caring benor pak guard nih pelik!
tetibe dia macam nak turun dr moto dia

dalam hati aku dr td mohon pd ALLAH agar aku tak ape2 lah ..
aku pohon pd ALLAH kirimkan lah seorang Adam pada ketika 2
and tepat mase pak guard tu nak turun moto dia tetibe ada sorang Adam nih datang kelas dia
YA ALLAH ALHAMDULILLAH :) lega aku...
name budak tu roy die klas bawah dan aku klas atas
tapi tu tak kesah lah...yg penting Allah tolong aku

n then pak cik tu kate dia nak beli nasi lemak kat aku
adoii ingat kan kisah aku ngan dia dah the end lah
boleh tepuk tangan cite dah abis :p
aku kata tak nak..tapi dia berkeras jugak..
so aku terpakse pulak tggu dia beli nasik kat aku

mase dia pegi tu,aku turun bawah jumpe roy..
aku kata cam ni :
Roy ko kena tolong aku
nanti pak guard tu beli aku nasik
ko tolong makan tau..makan ngan cube mate ko

die tanye aku :
kenapa?? (muka tertanye-tanye)

aku jawab :
aku tak biase lah :) dengan set senyum aku tu :p ( orang belanje-belanje aku ni.. aku cukup takut sebab die lelaki so aku memang tak biase :p)

at last pak cik tu sampai..aku pun ucap terima kasih
and then pak guard to dah mengedarkan diri aku pun pegi kat roy bg die nasik
aku kate terima kasih tau :D (terima kasih sbb tolong makan bg pihak aku :p)
pastu balik aku cite kat kawan aku
dia kate pak Guard to bahaye sket adoii takut jgk aku

so tu lah sebab nye kalau aku bertembung ngan dia sebab die bukak pagar
aku nyorok dulu haha taku aku :p

p/s :tapi the most important here
I know who give me the help :)
hanya DIA...


ha ni pak guard sampel punye :p
ade lg satu kisah aku ngan pak guard lagi
dan benda tu baru-baru ni
hah nanti aku cite :p

No comments:

Post a Comment