Tuesday 12 June 2012

Muhasabah sket :D

Assalammualaikum

hmm tujuan first aku mase first masuk utem is to cure my heart dan secara spesific nye adalah to membina iman aku kembali

sebab aku rase ia semakin hilang dan tak kan aku nak lepaskan macam 2 je kan ??

sem 2 still working for  it

and know sem 3 a new start for me because sepanjang aku cuti aku macam trap in myself ..

kadang2 aku rasa rumah aku tu macam sauna haha
which mean a good condition and benefit to us but when we stay any much longer it will turns to the other side
haha are get me??

thanks for the nodded head! :p

you give me semangat ! huahuahua :P


sebab aku mula kenal iman tu pd usia aku 13 in my old school
disitulah aku mula mencari DIA dalam hidup aku
I know mesti korang kata lah teruknye die??
haha aku tak kisah sikit pun :P

kenangan aku tu aku simpan dalam hati
dimana aku menangis pada DIA memohon keampunan
dimana aku memperkemas erti kesabaran erti kesedihan dalam hidup aku

percaye tak aku pernah tidur dalam stor surau semata 2 nak bgn qiyamulail?
sesorang pulak 2 :D yg lain tgh tidur dalam hostel aku tidur dlm stor :p
kadang2 aku pun cam tak caye aku buat semua tu :D

aku pernah panjat pagar untuk keluar pegi solat subuh jemaah
sebab pak guard tak bukak kunci :D
aku pernah balik lambat sebab terlalu seronok duk kat surau tu sampai aku menyusup masuk hostel ikut longkang :p

haha pecaye tak?
serius  gile
and semua ni aku buat sesorang je
aku lone ranger sebenarnye :) a loner..
tapi aku tau ALLAH tu sentiase dgn aku :) so aku tak takut sebab DIA jaga aku :)

p/s: cuma kalau terserempak ngan pak guard aku takut sikit
nak tau kenape? entri lepas ni aku cite :D


surau kesayangan aku tu aku bg nama SURAU AL-BARAQAH :)
sweet memory I ever had :D
aku harap aku dapat pegi kembali melawat tempat aku mula2
mencari DIA dulu :)
pray for me ya!




No comments:

Post a Comment